2015. már 22.

Kert-ÉSZ-kedem III

írta: Müzlikutya
Kert-ÉSZ-kedem III

Ma nagyon jól telt a napom! Megint kertészkedtünk! Anya és Apa egész délelőtt kint voltak velem és hát... ástunk, meg gazoltunk, meg dísz-kiskerítést csináltunk.. meg locsoltunk... ohhh imádom ha Anya locsol, akkor mindig odaszaladok és próbálom elkapni a cseppeket! Nem olyan egyszerű, de én olyan ügyes vagyok, hogy gyakran sikerül... utána meg kicsit segítek ültetni és máris eléggé koszos leszek Apa szerint, de hát ez csak sár, amit meg amúgy imádok. De Anyáék rám szólnak hogy "Műűzliiii, NEM, NEM SZABAD!" és akkor már megint tudom, hogy tényleg nem izgi annyira a sár, mert utána Anyáék haragszanak és tudomást sem vesznek rólam... én meg teperhetek, hogy simizzenek. Szóval egyszer saraztam csak és állíthatom: nem éri meg! Szerintem senkinek nem kéne ilyeneket csinálnia.

imag2406.jpg

Szólj hozzá

kert kölyökkor Müzli kezdeti időszak